حجاب گوهر مقدس

این وبلاگ در مورد حجاب است

حجاب گوهر مقدس

این وبلاگ در مورد حجاب است

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

خداوندا

خدایا چه بینم که تو ناظری وچه گویم که تو حاظری

  • محمد جواد شریفی

نظرات  (۴۳)

مکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم..........................................دی
  • قالب ساز و فروش قالب
  • با سلام وب خوبی دارید با تبادل لینک موافقید؟؟با تبادل بنر چه طور...؟؟؟؟؟
    این کد بنر ماست وقتی بنر ما را در وب خود گذاشتید به ما خبر دهید تا ما شما را لینک کنیم و اگر بنر دارید بنر تان را در وب خود قرار دهیم.کد بنر:

    سلام یه ایمیل به ما بدید
    با افتخار به وبلاگ خودم دعوتت میکنم.وب زیبایی داری
    ایستادگی در مقابل دشمنان مقتدر و مسلط، زورگوی ظالم و پرروی گستاخ، کار بسیار بزرگ و با عظمتی است. این همان کاری است که مردم ما کردند و عظمت ملت ما به خاطر همین شهادت جوانان شما و شجاعت فرزندانتان بود.

    مقام معظم رهبری
    هفته ی دفاع مقدس گرامی باد.
    http://blogleech.com
    برو توی بخش ارسال نظر
    سیستم وبلاگدهی رو انتخاب کن
    نظرت رو بنویس و اون کنار سمت چپ بنویس به جای لیچ کد:
    f21b57
    بعدش هم ارسال کن دیگه
    شاید تا دو-سه روز دیگه یه سایت دیگه هم بهت معرفی کنم
    میگه 1500 تومن از هر کلیک بهتون میدم!!!!!
    میخوام ببینم کلاهبرداریه یا نه
    هر وقت مطمئن شدم شما هم باید اونجا ثبت نام کنی
    چونکه من به خاطر اسپمر کلی پول دادم
    تا آخر تابستون فعاله
    سلامـــــ....با یه نظر خواهی مهم آپم...درباره ادامه فعالیت وبمهـــــــــ منتظرما...

    نیـــوز روز|News-Rooz
    «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی حُجَّتکَ وَ وَلیّکَ وَ الْقائِم فی خَلْقِکَ، صَلوةً نامِیَةً، باقِیَةً، تُعَجِّلُ بِها فَرَجَهُ، وَ
    تَنْصُرُهُ بِها...»

    خداوندا! بر حجت و ولیت و قائم در آفرینشت درود بفرست. درودی روزافزون و پایدار که با آن فرجش را زودتر برسانی، و به آن پیروزش گردانی.
    قلبتان مملو از آرامش الهی...
    سلام موفق باشید
    سلام سلام سلام
    مرسی از شوما که به وبم سر زدی
    با تبادل لینک هم موافقم
    پذیرش نویسنده داریم حتما سر بزنید
    من اسپمر رو میدم
    ولی یه شرط داره
    باید تو این سایت ثبت نام کنی:
    http://buxha.ir/?r=330107170
    اونجا میتونی درآمد کسب کنی
    هر روز میتونی کلی کسب درآمد کنی
    بعدش هم میتونی با اسپمر برای خودت تبلیغ کنی و زیرمجموعه برای خودت بگیری
    سریع تر ثبت نام کن تا طرح ویژش تموم نشده
    توی وبت هم بزار این لینک بالا رو
    اگه موافق باشی بیا تا باهم تبادل لینک کنیم تو لینک من را با اسم دانلود بروز ترین نرم افزار ها ثبت کن وبعد در صندوق نظرات من آدرس وب را بده تا من هم تورا لینک.
  • ܓ✿ آسـمـون آبـــیܓ✿
  • با اسم
    "ܓ✿ آسـمـون آبـــیܓ✿"


    ممنون

    [پاسخ:
    با افتخار لینک شدی،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
    سلام خوبی؟

    وبلاگت عالیه

    به منم یه سری بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم فقط سپاهان بلینک و بگو با چه اسمی لینکت کنمسلام خوبی؟

    وبلاگت عالیه

    به منم یه سری بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم فقط سپاهان بلینک و بگو با چه اسمی لینکت کنم
    سلام
    ممنون میشم به منم سر بزنی و اگه موافقی تبادل لینک کنیم .
    روز خوشی داشته باشی
    سلام دوست خوبم
    من یک پیشنهاد عالی برات دارم
    میتونی به وبلاگت مطالب مورد علاقه ات را بصورت اتوماتیک و لحظه ای اضافه کنی، و وبلاگت رو بروزترین وبلاگ کنی، و همینطور بازدیدت را بالاتر ببری، فقط کافیه که بری به آدرس زیر:
    http://dornews.com/utility.aspx
    و از مطالب رایگان آن استفاده کنی
    و همینطور می تونی در این صفحه تبادل لینک بصورت کاملا رایگان و هدفمند را هم داشته باشی
    می تونی تقسیم بندی های از قبل مشخص شده را انتخاب کنی مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر
    و همینطور میتونی مثلا یکی از بازیگران یا بازیکنان و یا حتی یک شخص خاص و یا تیم خاص و یا یک موضوع خاص مورد نظرت را وارد کنی تا اخبار و اطلاعات بروز منتشر شده در این مورد در چند لحظه پیش، را دراختیارت قرار بدهد
    تا یادم نرفته این رو هم بگم که می تونی با ثبت نام تو این سایت، و قراردادن باکسهاش تو وب سایتت درآمد خوبی هم دربیاری، من خودم بصورت میانگین ماهی 400تومان درآمد دارم
    امیدوارم توانسته باشم، به بهتر شدن مطالب وبلاگت و تعداد بازدیدهات کمکی کرده باشم.
    با تشکر فراوان از خدمت دوست خوبم
    از طرف مینا
    سلام من زهرام دارم واسه عشقم علی
    تو وبلاگی که به مناسبت تولدش واسش درست کردم تبریک تولد جمع میکنم آخه قراره تا 6دی به تعداد سال تولدش یعنی1351 تا تبریک تولد از طرف دوستایی مثل شما بهش کادو. بدم تا کلی سوپرایز شه.
    یه دنیا ممنون میشه اگه شما هم لطف کنید کمکم کنید به کلبه عشق ما بیایین تولد علیمو بهش تبریک بگید تا من شرمندش نشم .
    آخه هنوز خیلی مونده که تبریکهام به 1351 برسی و البته متاسفانه وقت زیادی هم ندارم.
    پیشاپیش منتظر کمکتون هستم
    دوستدارتون زهرا
    لینکی
  • ܓ✿ آسـمـون آبـــیܓ✿
  • بازم مرسی♥♥
    سر بزن
    اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست...
    عزیزم واسه لینک کردنم اجازه میخای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطف میکنی...
    عزیزم یا اسم وبلاگت را عوض کن یا تم قرمز را بردار
    خب شما ادرسشو بده ببینم در حد وبلاگم هست !!؟؟؟
    گرافیک وبلاگم فک نکنم پایین باشه
    چت روم هم دارم. البته قبلا چت روم بهتری داشتم به خاطر کم ظرفیتی بعضیها برداشتم و چت روم قابل کنترل گذاشتم
    حالا شما ادرسو بدید یه سربزنیم ببینم واقعا تعریفی هست یا ...
    سلام

    آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    زود بیا

    نظرم یادت نره
    تشکر بابت لینک
    فروش وبلاگ با کلیه امکانات یعنی چی؟
    خوشبختی یعنی
    در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام
    دنیا معامله نمیکند . .
    سلام
    منو با همون اسم وبلاگم لینک کن:
    "قربان وجودش که وجودم ز وجودش شده موجود"
  • آریـــــــــــــــــــا
  • پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
    تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
    عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

    منتظرتون هستم

    پاسخ:
    پاسخ:
    صندلیت را کنارم بگزار با تو بدن یعنی تعطیلی تمام درها
    وب قشنگی داری.مطابت زیباست
    دوست داشتی به ما هم سری بزن

    پاسخ:
    پاسخ:
    دوست من اومدممممممممممم
  • ܓ✿ آسـمـون آبـــیܓ✿
  • سلام.
    وبتون خوبه.
    دستتون درد نکنه.

    یه چیزی...

    خداوند هـــیــچ موقع تنها نیست.هیچ موقع وگرنه خدا نیست.

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله دوست من
    به سلامتی اون پیرمردی که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد !به منم یه سری بزن

    پاسخ:
    پاسخ:
    به سلامتی رفیقی که گفت رفیق معرفت نمیاره معرفت که رفیق میاره
    سلام داداش وب خوبی داری اگه دوست داشتی لینکت کنم خبر کن موفق باشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    اومدم سیروس جان ننننننننننننننننننننننننننن
    سلاااااااام داداش به اسم کلبه من وتو لینک کن ممنون از اینکه به وبم اومدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    لینک شدی گلممممممممم
    سلام به منم سربزن منم اصفهانیاروباشماک طرفاکهندژی لینک کردم .

    پاسخ:
    پاسخ:
    من اومدممممممممممممممم
    تو مشکلت چیه؟؟؟؟1وب خودمه 2 اقا میلاد چیزی نگفته تو خودتو نشون دادی

    پاسخ:
    پاسخ:
    درگیری داری با خودت
    گاهی چیزایی که فک میکنیم بد هستن ، از چیز های خوب بهترن ،

    گاهی درد لذت بخشه ، تلخی آرامش بخشه ،

    گاهی شنیدن حقیقت سخته ، ولی لذت بخشه ،

    گاهی هم امتحان کردن چیزهای جدید ترسناکه ولی اونم لذت بخشه ،

    سعی کن تکراری نشی ، حتی اگر برای جدید شدن مجبور بشی سختی بکشی...

    پاسخ:
    پاسخ:
    عالیه دوست مت نباید تکراری باشمممممم
  • ✓ ☆❤ღdokhi gati patiღ❤☆✓
  • سلام گلم シ
    وبلاگ خوشملی داری مطالبت خیلی خوفه
    ._|\____________________,,_
    ../ `--||||||||----------------------]
    ./_==____________________|
    ...),---.(_(__) /
    ..// (\) ),----".'
    .//___//
    /`----' /
    ____ /

    دستا بالا زود باش بیا وبلاگ من بدو بدو

    *.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***____من آپم____________***
    _***______مشتاق نیم نگاهی_***
    __***_______هرچند گذرا____***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

    راستی ممنون میشم لینکم کنی ❁◕ ‿ ◕❁ اگه لینک کردی خبر بده تا زودی لینکت کنم فدا (✿◠‿◠)

    پاسخ:
    پاسخ:
    من اومدم،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،آ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
    اینم ادرس
    http://yadekhoda78.blogfa.com/

    پاسخ:
    پاسخ:
    باشش حتماااااااااااااا
    بازم سلام
    دوباره به وبت سرزدم
    به وبم سرمیزنی؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    دروغ نگوووووووووووو
    سلام .روزت بخیرهمشهری
    منوبااسم اصفهان لینک کن.

    پاسخ:
    پاسخ:
    لینک شدی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی